W chwili obecnej firma Pawbol S.A. poszukuje kandydatów na następujące stanowiska:

  • Magazynier
  • Administrator floty
  • Specjalista ds. exportu z językiem angielskim lub niemieckim

UWAGA! Firma Pawbol S.A. poszukuje pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Szczegółowe informacje dostępne są pod nr tel. 33 870 12 06 lub poprzez adres email rekrutacja@pawbol.pl

Miejsce pracy:  Zator

Magazynier

Zakres obowiązków:

  • Załadunek i rozładunek dostaw
  • Dostarczanie komponentów na produkcję oraz odbiór gotowych wyrobów Monitorowanie stanów
  • Dokładanie produktów do regałów
  • Dbanie o ład i porządek w magazynie

Czego oczekujemy:

  • Dbania o wyznaczony obszar na magazynie
  • Zaangażowania i dokładności w wykonywaniu swoich obowiązków
  • Mile widziane doświadczenie na magazynie
  • Uprawnienia na wózki widłowe UDT
  • Prawo jazdy kat .B
  • Przyjmiemy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

Co oferujemy:

  • Interesującą, odpowiedzialną pracę w firmie o uznanej reputacji
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szansę zdobycia nowych umiejętności
  • Zniżki na produkty firmowe
  • Ubezpieczenie grupowe pracowników
  • Premię za polecenie nowego pracownika

Miejsce pracy: Zator

Administrator floty

Zakres obowiązków:

  • Monitorowanie i koordynowanie działań związanych z eksploatacją floty samochodów
  • /napraw, przeglądów, ubezpieczeń itp./
  • Planowanie tras dla floty i rozliczanie ich
  • Rozliczanie paliwa
  • Sprawdzanie faktur dot. floty samochodowej oraz kart drogowych
  • Współpraca z dostawcami oraz serwisami samochodowymi
  • Przygotowanie analiz i raportów z obszaru zarządzania flotą

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie
  • Doświadczenie w administrowaniu flotą pojazdów
  • Sumienność, odpowiedzialność

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia

SPECJALISTA  DS. EKSPORTU z językiem angielskim lub niemieckim

Zakres czynności:

  • nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi i budowanie długotrwałych relacji;
  • opieka nad dotychczasowymi klientami;
  • planowanie, monitorowanie, realizacja planu sprzedaży;
  • kompleksowa realizacja procesu sprzedaży;
  • gotowość do odbywania zagranicznych wyjazdów służbowych – warunek konieczny.
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie;
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu:
  • koncentracja na zadaniach, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia i wysoki poziom kompetencji interpersonalnych
  • prawo jazdy
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office i obsługi urządzeń biurowych;

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej;
  • współpracę w ramach umowy o pracę;
  • płacę uzależnioną od zaangażowania i wyników sprzedaży
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.